Astrid 2.0

For efterhånden lang tid siden delte jeg opskriften på Astridtrøjen her på bloggen. Det var hele tiden min plan at udvide med flere størrelser, men det blev aldrig rigtig til noget. Jeg havde aldrig rigtig lyst til at samle den op igen og arbejde på den. Før nu.

Jeg besluttede mig for at skifte garn og rette nogle småting til fra den gamle opskrift, og jeg er simpelthen så tilfreds med resultatet, der er blevet en glat og blød bluse i str 2 år.

Astrid

Til denne nye udgave af Astrid har jeg brugt Drops Baby Merino (det er og bliver altså mit yndlingsgarn), venligt sponsoreret af Hobbygarn.dk.

Trøjen er lige nu ved at blive testhæklet, og når opskriften er godkendt, har jeg den også klar i flere størrelser. Den kommer dog ikke på bloggen. Og hvorfor nu ikke det? Fordi jeg har planer. Denne trøje og (til at starte med) et par andre opskrifter bliver startskuddet på et nyt projekt – en webshop, som jeg håber at kunne åbne inden for et par måneder. Men meget mere om det til den tid. Den ‘gamle’ opskrift på Astridtrøjen, som findes i str 80 vil fortsat være tilgængelig her på bloggen.

 

Skriv et svar

