Badass Baby

Opskrift på blusen findes her.

Hvem siger, at man ikke kan være en farlig fyr, bare fordi man er lille? Når MiniMinken kommer til verden til efteråret, er jeg sikker på, at han vil sprede skræk og rædsel i hele nabolaget med den garderobe, jeg er ved at sammensætte til ham. Udover de obligatoriske Batman-bluser, som jeg ikke kan modstå at købe, er jeg nemlig igang med en række projekter, der allesammen er prydet med dødningehoveder.

DSC_1050

Udover denne cardigan arbejder jeg på en lukket trøje med flere små dødningehoveder og en pude med et stort dødningehoved i boblemasker.

DSC_1051 Cardi’en er lavet i 100% uld, men en dejlig blød udgave fra Drops, som jeg er blevet svært glad for at arbejde med. Så når vinteren kommer, vil MiniMinken både være dejligt varmt pakket ind og i stand til at holde bøllerne på afstand.

DSC_1058

Jeg er ret begejstret over resultatet, og det grundmønster jeg har udarbejdet, kan bruges til at lave mange, mange forskellige cardigans og bluser – så det er jeg naturligvis allerede gået i gang med at arbejde på 😉

DSC_1057 DSC_1061 DSC_1056

Skriv et svar

