Det bliver så yndigt at følges ad

DSC_0999

På lørdag skal jeg giftes. Det er næppe nødvendigt at sige, at jeg glæder mig, men jeg vil gøre det alligevel. Jeg glæder mig! Der er meget at se frem til – både selve brylluppet med vielse og fest, men også den efterfølgende bryllupsrejse og hele det liv, der skal leves bagefter. Som frue.

DSC_1000

Jeg håber naturligvis på høj sol og lun luft, men ligesom de fleste andre danskere har jeg med årene tillagt mig en vis skepsis, når det kommer til meterologernes forudsigelser, der på nuværende tidspunkt spår om knap 20 grader. De snakker også lidt om byger i løbet af formiddagen, men det vælger jeg at overhøre for nu.

DSC_1007

Jeg har dog sørget for at forberede mig på kølige stunder ved at hækle et sjal til dagen og aftenen. Min vanlige model, Katrine, fremviser her kreationen, der er er lavet efter fri fantasi i garn med indbygget glimmer. Jeg mener, hvis man endelig skal bruge glimmergarn, så må det her da være anledningen, ikke?

DSC_1005

Jeg tror, at sjalet bliver et rigtig fint tillæg til mit outfit på dagen – jeg skal naturligvis nok sørge for at smide et billede op af den samlede pakke med kjole, blomster, gom og det hele 😉

DSC_1003 DSC_1004

DSC_1002

DSC_0993

DSC_0992

2 replies »

Skriv et svar

