MiniMinkens første cardigan

Nu hvor jeg ved, at jeg venter en dreng, kan tøjproduktionen endelig gå i gang. Indtil videre har jeg holdt mig til babytæpper (der er et par stykker på vej), men jeg har glædet mig sådan til at komme i gang med tøj til MiniMinken. Det første resultat er lavet i fri hånd, så at sige, og jeg glæder mig til at tage den i brug.

DSC_0975

Jeg har valgt at bruge ren bomuld, imens jeg øver mig på at lave tøj – senere forestiller jeg mig at bevæge mig videre til noget lidt mere varmt og blødt. Jeg er allerede i gang med mit næste projekt; en lille bitte poncho. Jeg tænker, at det ikke er den mest spædbarnsegnede beklædningsdel, men nu laver jeg den i ministørrelse, og så kan det være, at jeg kan lave en til ham, når han kan gå.

DSC_0977

DSC_0984

DSC_0978

Skriv et svar

