Kender I det?

Kender I det, når man går i gang med et projekt, og det hele kører på skinner, lige indtil man af uforklarlige årsager går kold i det? Det sker ret tit for mig. Jeg kaster mig energisk ud i det, og det går fremad, men pludselig bliver jeg i tvivl – er det det helt rigtige mønster jeg bruger? Ville det være pænere med en anden farve? Andre gange stopper jeg, fordi det bliver for kedeligt at sidde med det samme projekt for længe. Ofte skifter jeg over til et andet projekt med alle intentioner om at vende tilbage til det første efter en lille pause, men ofte sker det aldrig.

DSC_0604

I dette tilfælde var jeg ret glad for mønsteret. Blomsterne er rigtig sjove at arbejde med, fordi der er så meget variation, og jeg synes de er så flotte, når de er færdige. Jeg er også ret tilfreds med farverne – jeg er især vild med den lyserøde, som ellers ikke er en farve, jeg har fantastisk meget fidus til.

DSC_0616

Mit store problem her er, at jeg ikke kan finde ud af, hvordan det færdige produkt skal se ud. Skal det være en pude med 3×3 felter på hver side? Skal det være et babytæppe? Og hvis det skal være et tæppe, skal det så bare være felter som dem jeg allerede har lavet, eller skal jeg hellere lave en kant hele vejen rundt nu, så tæppet bare har en stribe med blomster i midten? Jeg kan ikke finde ud af det. Hvad synes I?

DSC_0610

DSC_0618

Kategorier:Tæpper

Tagged as: , , , , , , ,

Skriv et svar

